Retourbeleid

Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het artikel binnen 14 dagen na ontvangst in originele staat retourneren. Vermeld bij de retourzending altijd het track & trace-nummer.
Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, wordt 90% van het aankoopbedrag teruggestort. 10% van het orderbedrag wordt ingehouden ter dekking van verwerkings- en opslagkosten.
De kosten voor het terugzenden van de bestelling zijn voor rekening van de klant.
Alle retourzendingen dienen vooraf te worden aangemeld bij onze klantenservice.

Defect of beschadigd artikel ontvangen

Indien u een defect of beschadigd artikel heeft ontvangen, verzoeken wij u om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice en de volgende informatie te verstrekken:

  • Uw ordernummer

  • Het artikel dat beschadigd is

  • Een beschrijving van het defect

  • Fotobewijs van de schade

Indien de schade tijdens transport is ontstaan, dient u binnen 7 dagen na levering contact met ons op te nemen en duidelijke foto’s van de beschadigde verpakking en het artikel te verstrekken.
Zonder voldoende documentatie en bevestiging van onze klantenservice kunnen wij geen terugbetaling, vervanging of tegoed aanbieden.

Verkeerd artikel ontvangen

Indien u een verkeerd artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice en vermeld het volgende:

  • Uw ordernummer

  • De naam van het artikel dat u niet heeft ontvangen

  • De naam van het artikel dat u wel heeft ontvangen

  • Een foto van het ontvangen artikel

Omruilen

Wij bieden geen directe omruilservice aan. Indien u een ander artikel wenst, kunt u het ontvangen artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.

Defecte producten

Wanneer een product defect is, tijdens transport is beschadigd of op een andere manier gebrekkig blijkt te zijn, nemen wij de retourkosten volledig voor onze rekening.

Retourneren van niet-defecte producten

Wanneer u een product wilt retourneren omdat het niet past, verkeerd is besteld of niet langer gewenst is, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
U dient een bewijs van verzending of een track & trace-nummer te kunnen overleggen.

Retouradres

Alle retourzendingen dienen te worden verzonden naar ons centrale magazijn.
Neem contact op met onze klantenservice om het juiste retouradres te ontvangen.
Retouren die naar een ander adres worden gestuurd, kunnen niet worden verwerkt.

Annulering van bestelling

Indien u uw bestelling wilt annuleren, verzoeken wij u dit te doen voordat de bestelling wordt verwerkt of verzonden.
Wij behouden ons het recht voor om annuleringen te weigeren wanneer de bestelling reeds in behandeling is.
In dat geval kunt u de bestelling na ontvangst retourneren volgens de bovenstaande retourprocedure.

Contact

Voor vragen over retourneren, defecte producten of annuleringen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.